خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبدالله موسوی در همایش صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج که در خانه فرهنگ شهر آبگرم برگزار گردید  با  اشاره به قدمت تاریخی و کهن  این شهرستان  اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین صنایع و میراث فرهنگی را در استان دارا هستیم اما متاسفانه  از سوی اداره کل استان قزوین  هیچ  چیزی به  شهرستان آوج  از نظر صنایع دستی نمی رسد.

وی در ادامه افزود: شهرستان آوج دارای مکان های گردشگری زیادی از جمله امامزاده ها ، بقاع متبرکه، جاذبه های طبیعی  همانند آبشار شاه دره ، چشمه علی و حمام آبگرم  است که  دارای ضعف هایی می باشد که در شان آن ها نیست.

موسوی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم به صنایع دستی و گردشگری توجه داشته باشیم  درآمد زایی خوبی خواهیم داشت  گفت: شهرداری ها و شوراها باید از ظرفیت خوب گردشگری در سطح شهرستان بهره برداری مناسبی به عمل آورند  تا زمینه ایجاد درآمد زایی  پایدار  فراهم شود.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه به خلق حماسه سیاسی توسط  مردم کشورمان  اشاره کرد  و  اظهار داشت: این حماسه بزرگ را به ملت عزیزمان ایران اسلامی تبریک می گوئیم که توانستند با حضور  خود دشمنان را مایوس و ناامید کنند.

سید عبدالله موسوی افزود: حضور حداکثری مردم شهرستان آوج نیز مثال زدنی بود که با دیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و شهداء هستند تا  به ذهن دشمنان خیال باطل  خطور نکند.

موسوی  در پایان از کلیه شوراهای شهر و روستا که در انتخابات  شرکت کردنده بودند تقدیر به عمل آورد  و از آن ها خواست که با وحدت و یکپارچگی  برای آبادانی شهر بکوشند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: مشکلات , , , شهرستان , , , آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 29 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی