تصادف
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 

ˈاسماعیل جعفریˈ صبح پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 7:20 شب گذشته یک دستگاه تریلی با بار مواد معدنی از سمت همدان به قزوین در حال حرکت بود که به علت نقص فنی و بریدن ترمز به هنگام ورود به شهر آوج با چهار دستگاه خودرو سواری برخورد و در نهایت در خروجی این شهر متوقف شد.

وی اظهارکرد: حوادثی از این دست تلفات و خسارات سنگینی بر جای می گذارند ولی خوشبختانه یک عابر پیاده به همراه راننده تریلی تنها مصدومان این حادثه بودند.

جعفری اضافه کرد: عوامل راهدار تا ساعت سه بامداد پنج شنبه مشغول جمع آوری صحنه حادثه بودند، ادامه داد: هم اکنون تردد در جاده اصلی شهر آوج عادی و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی یادآور شد: وجود شیب طولی زیاد در ورودی شهر آوج از سمت همدان، موجب شد تا این خودرو به دلیل ترمز بریدگی تا خروجی شهر را طی کند و مهارت راننده نیز در کاهش تلفات بسیار تعیین کننده بود.

لازم به ذكر است كه : كيسه هاي 700 كيلوي بار اين تريلي از روستاي سلطانبلاغ تا شهر آوج در جاده و شهر پراكنده شده بود . و در آخر نيز در خروجي شهر با برخورد بر 2 تريلر ديگر متوقف شد .  ارگان هاي امداد و نجات بخش مركزي آوج ( اورژانس ، هلال احمر ، بيمارستان ، نيروي انتظامي ، پليس راهور ، پليس ناجا ، گشت راهداري ، و...) نيز توانستند در اسرع وقت خود را به صحنه حادثه برسانند .


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج , ايرانا , آوج نيوز , شهرستان آوج , بخش مركزي آوج , ارگان هاي امداد و نجات , ,
:: بازدید از این مطلب : 1272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : پنج شنبه 26 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی