خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حجت الاسلام مهدی عباسی  در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوز ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام  اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد  هیئت های مذهبی در شهرستان آوج بیش از ۱۰۰ هیئت است لذا به منظور برگزاری پرشور مراسمات  مذهبی و فرهنگی اهمیت سازماندهی آن ها  بیشتر احساس می شود.

وی در ادامه  با تاکید بر زنده نگاه داشتن  فرهنگ ناب محمدی  و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بیان کرد: سازماندهی هیئت های مذهبی می تواند در مقابل هجمه های تبلیغات غرب یک سلاح باشد تا بتوانیم  به وسیله آن جوانان و نوجوانانمان را با فرهنگ اهل بیت پرورش دهیم تا از مسیر حرکت انقلاب و دین جدا نشوند.

عباسی افزود: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی متعددی در سطح شهرستان انجام می گیرد لذا به علت سازماندهی نبودن هیئت های مذهبی نمی توانیم باز خورد مناسبی را انتظار داشته باشیم در این راستا اولویت سازماندهی هیئت های مذهبی به منظور  نشان دادن عملکرد مناسب در زمینه فرهنگی و مذهبی است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان  آوج  پیرامون اینکه در مناسبت ها مذهبی مبلغان دینی به روستاها فرستاده می گردد خاطر نشان کرد: روحانیون و مبلغان دینی نقش مهمی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  دارند.

حجت الاسلام مهدی عباسی  برنامه‌ریزی در خصوص چگونگی مدیریت برنامه ها  ، نظم بخشیدن به دسته‌جات و همچنین تشکیل تشکل ها دینی و مذهبی  را از جمله مهم‌ترین فعالیت های این بخش عنوان کرد و گفت: از تمام هیئت های مذهبی درخواست داریم تا  به منظور ثبت هیئت خود پرونده های موجود را به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان  آوج تحویل دهند تا از امکانات موجود نیز بهره مند شوند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 12 فروردين 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی