خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبدالله موسوی در  حاشیه افتتاح شبکه گیرنده دیجیتال  تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار  آوج نیوز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دولت در زمینه رفع مشکلات شهرستان بیان کرد: در حال حاضر 28 اداره در سطح شهرستان مستقر و یا ارتقاء پیدا کرده است که یک نوید خوب برای رشد و ترقی می باشد که در همین راستا 4 اداره هم  در آینده به این مجموعه اضافه خواهد شد  که کارهای مقدماتی آن به انجام رسیده است.

وی  با اشاره به  اینکه از زمان افتتاح فرمانداری آوج 108  بازدید  از روستاها داشته ایم  گفت: به توجه به اینکه بیشتر جمعیت را قشر روستایی تشکیل می دهد  در راستای بررسی مشکلات روستائیان  تقریبا 95 درصد روستاهای شهرستان را بازدید کرده ایم و از نزدیک شکلات موجود را از زبان مردم شنیده ایم.

موسوی در ادامه افزود: در حدود 43 جلسه با مدیران کل استان داشته ایم  که از این تعداد 16 مدیر کل  به شهرستان آوج آمده اند در این زمینه با تشکیل کارگروه هایی مشکلات را بررسی کرده ایم که مهمترین آن با توجه به تاکیدات  استاندار قزوین در بخش کشاورزی و استخرهای چند منظوره بوده است.

فرماندار آوج در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  در بخش زیر ساخت های کشاورزی ، صنعت و گردشگری فعالیت های خوبی به انجام رسیده است خصوصا در بخش ایجاد استخرهای چند منظوره که 4 عدد آن افتتاح شده است  و در حال حاظر نیز  به صورت پایلوت در حال انجام می باشد.

سید عبدالله موسوی در پایان بیان کرد: به تعداد 135 جلسه با خیرین برگزار کرده ایم تا بتوانیم  کمک های لازم را در زمینه های مختلف و همچنین در سرمایه گذاری ها داشته باشیم.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز-شهرستان آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 12 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی