خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار  آوج نیوزبیان کرد: مأمورین پر تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان آوج  با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، طرح مقابله با قاچاق موادمخدر را در دستور کار قرار داده و کمر همت را بستند تا با این پدیده شوم و خانمانسوز با شدت هر چه بیشتر برخورد کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته حدود سه کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان آوج  کشف شده است تصریح کرد: با اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر ، مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر قزوین به همدان  یک دستگاه خودرو اتوبوس  را مورد بازرسی قرار دادند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آوج  افزود: در این بازرسی ضمن کشف یک کیلو و 760 گرم ماده هروئین  و 229 گرم تریاک  یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد که در یک کیف مواد  مخدر خود را جاسازی کرده بود  که از کرج به سمت استان های غربی  منتقل می کرد.

فرهاد رضایی با اشاره به اینکه 100گرم تریاک به صورت جداگانه کشف شده است گفت: در همین رابطه 972 گرم  تریاک نیز در بخش آبگرم  از قاچاقچیان و توزیع کننده موادمخدر کشف و ضبط شد.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آوج  اظهار داشت: دستگیری متخلفان اجتماعی و توزیع کنندگان مواد مخدر  همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده ، با افراد متخلف برخورد خواهد شد در این راستا ماموران  فعال نیروی انتظامی از سوی فرمانداری شهرستان آوج با اهداء لوحی مورد تقدیر قرار گرفتند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی