نمايشگاه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مجتبی فنایی مقدم در گفتگو با خبرنگار آوج نيوزبا تبریک فرا رسیدن عید نوروز بیان کرد: تعطیلات عید باستانی نوروز یکی از مهمترین فرصت ها برای  سفر به مناطق گردشگری و، تاریخی و تفریحی است که علاقه مندان آن  در برنامه خود تنظیم می کنند.

  وی در ادامه اظهار کرد: با وجود قدمت و سابقه کهن این شهرستان که توانسته است آثار تاریخی ، مذهبی و گردشگری فراوانی را در خود جای دهد تمام سعی اداره  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج بر این است که با ایجاد نمایشگاه نوروزی زمینه ای را فراهم نماید تا از  مسافرین نوروزی به نحو احسن استقبال شود.

  فنایی مقدم افزود: وجود کاروانسرای شاه عباسی ، برج های دوگانه خرقان ،  امامزاده ها و بقاع متبرکه  در سطح شهرستان نشان از  قدمت تاریخی این منطقه دارد که می تواند به ظرفیت های گردشگری آن بی افزاید.

رئیس اداره  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج با اشاره به غرفه های که در این  نمایشگاه زده خواهد شد  گفت: فروش سوغات ، صنایع  دستی، غذاهای محلی و همچنین  معرفی هنرهای سنتی ومناطق گردشگری شهرستان  از جمله موارد است که در قالب غرفه های متعدد به بهره برداری می رسد.

مجتبی فنایی مقدم پیرامون اینکه مراسم نوروز خوانی نیز در این نمایشگاه وجود خواهد داشت بیان کرد: همانند سال های گذشته از هنرمندان  عرصه نوروز خوانی استفاده خواهیم نمود.

فنایی مقدم عنوان کرد: برپایی غرفه ویژه  کودکان  و همچنین استفاده از آثار  کارآموزان اداره فنی و حرفه ای  در این نمایشگاه  از دیگر اقداماتی است که  آن را انجام خواهیم داد.

 در پایان اظهار داشت: این نمایشگاه در محل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  واقع در کاروانسرای شاه عباسی  شهرستان آوج  از تاریخ ۹۱/۱۲/۲۹ تا ۹۲/۰۱/۱۳ برپا خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 16 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی