خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی و اشتغال شهرستان آوج با اشاره به ثمرات ارتقاء بخش آوج به شهرستان  اظهار داشت: از جمله فوایدی که بحث شهرستان شدن دارد این اسست  که  شاهد حضور مسئولین کشوری  بوده ایم تا بتوانیم  به وسیله آن ها مشکلات و موانع موجود را برطرف نمائیم.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل و نیاز شهرستان بحث رفع موانع اشتغال و بیکاری است افزود: نبود اشتغال سازنده برای افراد موجب شده است که جمعیت ۵۰ هزار نفری شهر آوج که در دروران پیروزی انقلاب اسلامی ایران  در این شهر سکونت داشتند در حال حاضر به نصف آن مقدار کاهش پیدا کند.

هاشمی تاکید کرد: کوهستانی بودن منطقه ، نبود سرویس دهی  مناسب و  همچنین عدم دسترسی شهرک صنعتی آوج به دیگر شهرک های فعال استان  از جمله مواردی می باشد که موجب شده است از رشد کمی برخوردار باشد.

امام جمعه آوج پیرامون اینکه زمین شهرک صنعتی آوج در سال۱۳۷۶ توسط خیرین و کشاورزان منطقه به مساحت ۴۲۰ هکتار  اهداء گردیده است گفت: در حال حاضر از کل زمین اهدا شده مقدار ۸۶ هکتار در دست بهره برداری و خیابان کشی شده است و مابقی آن نیز به صورت آزاد و غیر قابل استفاده باقی مانده که در راستای آن  سه واحد فعال در این شهرک وجود دارد.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی دور افتادگی از مرکز استان، عدم سرمایه گذاری به علل مختلف  و نبود زیر ساخت های مناسب  را از عواملی دانست که باعث عدم پیشرفت شهرک صنعتی آوج شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از ارتقائ شهرستان  توجهات خوبی از سوی فرماندار و نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی شده است  در این زمینه یک حمایت اورژانسی از سوی مسئولین می تواند شهرک صنعتی آوج را به عنوان یک شهرک فعال در سطح استان معرفی نماید تا ضمن تشویق سرمایه داران افراد زیادی مشغول به فعالیت شوند.

هاشمی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی آوج بیان کرد:کمبود آب و برق ۶۳ کیلووات از  مهمترین مشکلات شهرک صنعتی آوج می باشد ، با ایجاد پست برق ۶۳ کیلووات که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است این مشکل مرتفع خواهد شد.

امام جمعه آوج  با تاکید بر اینکه انتقال  بعضی از کارخانه های فعال دولتی و غیر دولتی در سایر مناطق استان  به این شهرستان زمینه توسعه زیر ساخت ها را فراهم می کند تصریح کرد: مسئولین باید یک امتیاز و تخفیف ویژه ای  برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی آوج قائل شوند تا  ایجاد زیر ساخت های مناسب شاهد رغبت بیشتر سرمایه گذاران در بخش مختلف باشم.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی افزود: اگر بخواهیم بعد از ۱۵ سال حرکت مثبتی انجام گیرد نیاز دارد که مسئولین دستورات  ویژه ای را لحاظ کنند.

هاشمی در پایان اظهار کرد: آب و برق یکی از زیر ساخت های مهم می باشد که با مرتفع شدن آن  شاهد حضور بیشتر سرمایه گذاران خواهیم بود.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج-آوج نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی