گزارش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سید عبدالله موسوی  در گفتگو با خبرنگار آوج نیوز بیان کرد: : به علت وحدت رویه ای که داشته ایم فعالیت ها و اقدامات خوبی در سطح شهرستان به انجام رسیده است که امیدواریم بتوانیم  آنچه وظیفه ما است  را در قبال مردم  ولایت مدار انجام دهیم.

وی پیرامون انتخابات  سال جاری  خاطر نشان کرد: با اشاره به شعار حماسه سیاسی که در ابتدای سال از سوی مقام معظم رهبری  نام گذاری شده است به این مساله امیدواریم که انچه خیر و صلاح است  در ایران اسلامی تحقق خواهد یافت  تا در برگه افتخارات کشورمان  به ثبت برسد.

موسوی  ادامه داد:از میان  کاندیداهایی که در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند  469 نفر از آن ها صلاحیت آن ها احراز شده  و به شورای نگهبان نیز ارسال گردیده است در این زمینه معترضین به رد صلاحیت ها برای اعتراض خود باید به استان مراجعه نمایند.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه  در راستای برگزاری انتخابات 4 جلسه تا کنون برگزار کرده ایم گفت: با تمام امکانات  و ظرفیت هایی که موجود است  در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری  تلاش خواهیم کرد تا  زمینه خلق حماسه ای دیگر فراهم شود.

سید عبد الله موسوی  در راستای همکاری ادارات شهرستان آوج برای انتخابات  ریاست جمهوری و شوراها بیان کرد: تمام نهاد هایی که از امکانات برخوردار بوده اند  همکاری  لازم را با فرمانداری آوج داشته اند  در این راستا جا دارد  از همه ادارات تقدیر و تشکر داشته باشیم.

موسوی در ادامه افزود: همه نیرو هایی که نیاز بوده است از سوی ادارات شهرستان آزاد سازی شده اند تا با مشکل کمبود نیرو  در بحث انتخابات روبرو نشویم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود  اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف دشمنان با تبلیغات سوءی که انجام داده اند در راستای کم رنگ کردن حضور مردم بوده است اما این مردم همانند سال های دیگر نشان خواهند داد همچنان نیز در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری  محکم و استوار ایستاده اند  و قدمی از آن عقب نخواهند برداشت.

فرماندار آوج  با تاکیید بر اینکه مسئولین خدمت گزار مردم هستند گفت: تکریم به ارباب رجوع از وظایف همه ما مسئولین است  که بتوانیم زمینه جلب رضایت مردم را فراهم کنیم  تا فردی از نظام و مسئولین ناراضی نباشد .


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 2 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی