خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مرتضی نعمتی در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوز با اشاره به اقلام توزیع شده برای ماه مبارک رمضان بیان کرد: طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان در سراسرشهرستان  بطور همزمان و هماهنگ به منظور كنترل و نظارت بيشتر بر وضعيت بازار اجرا شده و اميدواريم مردم همچون سنوات گذشته ياريگر اين سازمان در مبارزه با گران فروشي وكنترل قيمت ها باشند.

وی  افزود : به منظور تنظیم بازار به مقدار 35 تن شکر، 15 تن برنج،3/5تن مرغ منجد وارد بازار کرده ایم که در سطح شهرستان میان مردم توزیع شود در این  راستا قیمت ها به نرخ بازار تنظیم شده است.

نعمتی در ادامه يادآور شد: در ايام منتهي به ماه مبارك رمضان، تقاضا براي خريد برخي از كالاها نظير موادغذايي به ويژه اقلام لبني، پروتئيني، ميوه و سبزيجات روغن و برنج، خرما و شيرينيهاي مرسوم اين ماه افزايش مي يابد و لزوم بازرسي و نظارت بر قيمت، تامين، توزيع و ارائه به موقع كالا و خدمات در اين ايام براي جلوگيري از هرگونه كمبود و افزايش غيرمنطقي قيمت ها و بروز تخلفات احتمالي ضروري است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان آوج در ادامه گفت: در راستاي تنظيم بازار در  ايام ماه مبارك رمضان نظارت و بازرسی دقیقی  بر واحد های صنفی خواهیم داشت که اگر شاهد تخلفی از هر واحد صنفی باشیم آن واحد را به دادگاه معرفی خواهیم کرد.

مرتضی نعمتی تصريح كرد : برای توزیع مواد غذایی ذکر شده دو  واحد صنفی  در شهر آوج و آبگرم  توسط بخشداری ها در نظر گرفته شده است  که همشهریان می توانند از این واحد ها خرید های  خود را انجام دهند.

نعمتی در پایان اظهار داشت: در صورت کمبود موادغذایی در سطح بازار  آمادگی لازم را برای وارد کردن آن را  داریم  تا مردم با مشکل روبرو نشوند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-آواي آوج-شهرستان آوج-فرمانداري آوج-آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 23 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی