گزارش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

کیومرث رحمانی در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوز با اشاره به علت تاخیر در نصب کنتور های برق  اظهار داشت: علت این تاخیر ها به صورت سراسری می باشد و اختصاصی به شهرستان آوج ندارد  در سال های گذشته واریز مبالغ با  تهران بود  و چیزی آید استان نمی شد به همین خاطر با کمبود بودجه و کنتور برق مواجه بودیم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال  شرکت توانیر نحوه فروش خود را تغییر داد  و با  گرفتن یک پیمانکار جدید  و معرفی شماره حساب به محض واریز مبلغ مورد نیاز ، برای نصب کنتور برق  حداکثر تا سقف 10 روز اقدام می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه  در سال 91 تعداد پرونده ها و کنتور های نصب شده 455 عدد بوده است  گفت: با توجه به اینکه مدیریت اداره برق شهرستان آوج  در اواخر سال 91 افتتاح گردید ولی اقدامات خوبی به انجام رسیده است که تاکنون فقط به تعداد 170 عدد کنتور نصب نشده در شهرستان آوج داریم که امیدواریم در آینده نزدیک  نصب آن ها نیز به پایان برسد.

مدیریت امور برق شهرستان آوج با تاکید بر اینکه  در حال حاضر به علت کمبود امکانات و بودجه   با 40 درصد نیرو فعالیت ها  انجام  می گیرد خاطر نشان کرد:  دو کار ضربطی در سطح شهرستان به انجام رسیده است که طرح  تست لوازم اندازه گیری قویتر و جمع آوری برق های غیر مجاز از این مورد بوده است در این راستا یک اکیپ 10 نفره  از کلیه امور برق های شهرستان های دیگر تشکیل  داده ایم   و در مدت 10 روز کلیه کنتور های شهر آوج را تست کرده  و خرابی کنتور ها  را برای تعویض یادداشت کردند که فاز دوم  آن نیز شروع شده است.

کیومرث رحمانی ادامه داد: در طرح جمع آوری برق های غیر مجاز به تعداد 14 نفر در امور برق شهرستان مستقر شده اند که تا حدود 60 درصد از کار  انجام شده است و از روز دوشنبه  هفته جاری  نیز ادامه  کار را برای  جمع آوری کامل  شروع کرده اند.

رحمانی با درخواست از  مردم برای همکاری در جهت  اطلاع رسانی بموقع در راستای  استفاده از برق های غیر مجاز  که  به علت کمبود ولتاژ موجب  سوختگی وسایل برقی می شود اظهار داشت: با اطلاع رسانی بموقع  برخوردهای لازم با متخلفین انجام می گیرد.

 مدیریت امور برق شهرستان آوج در پایان گفت: مبلغ  مابه التفاوت  انشعابات را  مشترکین باید پرداخت نمایند تا کنتور برق آن ها نصب شود.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آواي آوج-آوج نيوز-اخبار آوج-شهرستان آوج-فرمانداري آوج-آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : سه شنبه 11 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی