خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی در گفت و گو با خبرنگار  آوج نیوز بیان کرد: مراسم ملکوتی اعتکاف در ایام البیض ماه رجب المرجب از امروز با برنامه های مختلف عبادی ، فرهنگی و اجتماعی آغاز شده و تا سه روز متوالی ادامه دارد .

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آوج گفت: در طول برگزاری اعتکاف ضمن برگزاری نمازهای جماعت ، ادعیه خوانی ، سخنرانی ، بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخ به سوالات و رفع شبهات نیز پیش بینی شده است .

عباسی به تقارن این ایام نورانی با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس اشاره و یادآور شد: تقارن این دو مناسبت و همچنین روز پدر بر معنویت مراسم اعتکاف امسال افزوده است .

وی افزود: در طول برگزاری مراسم اعتکاف در خصوص مناسبت های شمسی نیز در کنار مناسبت های قمری اشاره و مسائل مختلف مورد نیاز بازگو می شود .

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آوج  تاکید کرد: برنامه‌های ولادت مولای متقیان علی(ع)، رحلت حضرت زینب کبری(س)، برگزاری حلقه‌های معرفت از برنامه‌هایی است که برای شرکت کنندگان در اعتکاف برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی  عنوان کرد : سه نقطه از شهرستان آوج محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف می باشد که مسجد امام علی ابن ابیطالب(ع) شهر آوج ، مسجد فاطمیه آبگرم و مسجد جامع کلنجین این سه نقطه می باشد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 4 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی