خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

فرماندار شهرستان  آوج از قطعی شدن ثبت‌نام ۵۱۹ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا این شهرستان خبر داد.

سیدعبدالله موسوی در گفت‌وگو با آوج نیوز پیرامون آمار نهایی تعداد داوطلبان ثبت‌نام‌کننده انتخابات شوراهای اسلامی  شهر  و روستا شهرستان آوج تا پایان مهلت تعیین شده اظهار داشت: تعداد نهایی داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آوج ۵۱۹ نفر بوده است.

فرماندار آوج با تاکید بر اینکه  ۲۲ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهر آوج و ۲۸ نفر در شهر آبگرم بودندعنوان کرد: تعداد داوطلبان در بخش مرکزی شهرستان آوج ۲۹۰ نفر در بخش آبگرم نیز تعداد ۱۷۹ نفر نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

وی پیرامون تفکیک آمار نهایی تعداد داوطلبان خانم و آقا انتخابات شهر و روستا در شهرستان آوج خاطرشان کرد: سه داوطلب شرکت‌کننده در نام‌نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموعه شهرستان آوج را بانوان تشکیل می‌دهند.

موسوی  اذعان داشت: با توجه به نقص مدارک بعضی از این ثبت نام شدگان  تعداد ثبت نامی از ۵۳۳ نفر به ۵۱۹ نفر کاهش پیدا کرد که در این زمینه  از همه مردم نسبت به اعلام تعداد ۵۳۳ نفر عذر خواهی می کنیم.

فرماندار آوج  در ادامه  با اشاره به اینکه ثبت نام شوراهای شهر و روستا  در شهرستان آوج با استقبال خوبی روبرو بوده است افزود: با وجود انواع ترفند‌ها و فتنه‌های مختلفی از سوی دشمنان برای نابودی نظام اسلامی شاهد آن هستیم که ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می‌کند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی